Харьковчане за электротранспорт

Открытость и независимость информации о харьковском электротранспорте

  Новая версия сайта находится по адресу http://zatramvaj.org.ua!

Транспортные новости

Главная » Статьи » Украина

Харківські чиновники сприяють погіршенню транспортного сполучення до ЧЄ-2012!
Рішення кишенькових харківських чиновників щодо знищення трамвайної лінії між Пролетарським майданом та Рогатинським проїздом - злочин проти харківців та ЧЄ-2012.

Що ми можемо мати к ЧЄ-2012?
Якщо зберегти мережу трамваю у центральній частині Харкова, навіть у тому стані, що є зараз, то можно буде створити потужне транспортне забеспечення за маршрутом: Південий залізничний ВОКЗАЛ - ЦЕНТР - СТАДІОН "Металіст".

Є два варіанти:
1-й. Два кільцевих маршрути. "А": ... ВОКЗАЛ - Гончарівка - Москалівка - вулиця Кірова - СТАДІОН - Московський проспект - Центр - Ринок - вулиця Чеботарська - ВОКЗАЛ... "Б": - назустріч маршруту "А".
2-й. Два маршрути: "А" (транзит прямий): ВОКЗАЛ - СТАДІОН, через Гончарівку. "Б" (для прогулянок Центром гостей): ВОКЗАЛ - ЦЕНТР - Московский проспект - СТАДІОН.
ГОЛОВНЕ, ЩО ОБИДВА МАРШРУТА МОЖУТЬ БУТИ НЕЗАЛЕЖНИМИ МІЖ СОБОЮ, ТОБТО, ВИСОКА ГАРАНТІЯ НАДІЙНОСТІ РОБОТИ МЕРЕЖИ МІЖ ВАЖЛИВИМИ МІСЦЯМИ ЗАХОДУ!!! ЗАРАЗ НЕМА ПРОБЛЕМИ НАКЛАДЕННЯ МАРШРУТІВ ОДИН НА ОДНОГО.

Що пропонує "влада" до ЧЄ-2012?
Влада пропонує геніальну ганьбу - накладення одного потоку на інший, це, доречі, було зроблено при відкритті "шляху смерті" через Міськпарк.
Тобто, після закриття трамвайної лінії: "Центр - Центральний ринок", до ВОКЗАЛУ буде ліквідовано один із під'їздів з Центральної частини міста. Єдиним шляхом трамваю з центральної частини Харкова до Вокзалу буде: вулиця Полтавський шлях (ділянка від вулиці Конєва до вулиці Чорвоноармійської), та вулиця Красноармійська (ділянка від вулиці Полтавський шлях до заїзду на кільце "Вокзал"). Тобто, якщо щось трапиться на цьому "ВУЗЬКОМУ" місці, трамвайне сполучення "ВОКЗАЛ - СТАДІОН" буде пририватися. Єдиним транспортом, на який нібито зможуть розраховувати пасажири цих напрямків - це перевантажена Холодногірсько-заводська лінія метро. Доречі, ще треба згадати, що знищують ту саму лінію трамваю, що є дублем Холодногірсько-заводської лінії метро на ділянці: ЦЕНТР – ВОКЗАЛ. Саме на цій ділянці метрополітену розташована проблемна станція «Центральний ринок». Це наводить на сумний висновок, що те саме «метро», на яке так розраховують чиновники, втрачає потужний дублер на важливій ділянці. Зараз, якщо треба закрити через технічні проблеми перегон метро від ЦЕНТРУ у напрямку ВОКЗАЛУ, у пасажирів є відносно зручна можливість пересісти на трамваї, що мають зупинку біля станції метро «Історичний музей». Звичайно, що це потребує координацію роботи між «метро» та «електротрансом», останньому треба усього-то перенаправити на цю ділянку третій маршрут трамваю, і він буде дублювати ВСІ(!) станції метро на закритій дільниці: «Советську», «Центральний Ринок», «Південний Вокзал», «Холодна Гора».

Але харківську владу майбутні транспортні проблеми міста залишають байдужими – дуже важливу технологічну лінію трамваю почали демонтувати...

Після таких "вдалих" рішень можно ще звичайно мати надію на те, що: "Влада знайде шлях вирішення проблеми". Але, це буде варіант із циклу: тролейбусна екскурсія: "ХТЗ - Олексіївка". Тобто, дійсно, залишається ще варіант: ВОКЗАЛ – Держпром – Міськпарк – метро «Київська» - 15-та лікарня – СТАДІОН. Дуже великий, неприємний для пасажирів шлях! А враховуючи, що маршрут буде проходити через ділянку важкого профілю, на нього треба буде віддати частину дефіцитних вагонів з Салтівської групи важкопрофільних маршрутів (вагони, які мають дозвіл працювати на узвізах). Це збільшить у свою чергу інтервал, або припинить роботу трамваю на ділянці: Салтівка – Заводи. І поїдуть робітникі на свої підприємства на метро через ЦЕНТР та СТАДІОН, створюючи додаткові навантаження на забиту ущент "підземку"...
Що пропонує "влада" для пересічних харківців?

Можно вже казати конкретно: "Влада Харкова вирішила прибрати половину трамвайних маршрутів": 1, 3, 7, 12, 20 та частково 5 і 6. У випадку проблем з "вузьким" місцем біля ВОКЗАЛУ, у маршрутів 1, 3, 7, 12, 20 не буде можливості потрапити на лінію, а 5 і 6 будуть зкорочуватися до ЦЕНТРУ. Зкористатися лінією через Журавлівку, щоб потрапляти на маршрути ці вагони не зможуть, тому що не мають дозвілу для роботи на важкому профілі, і тому що це дуже великий об’їзд для старенького рухомого складу.
ПІВДЕННИЙ ВОКЗАЛ, ТА ДЕКІЛЬКА РАЙОНІВ ХАРКОВА ЗАЛИШАЮТЬСЯ БЕЗ ТРАМВАЮ!!!

Треба нагадати, що це вже не перша проблема, яка виникла у Харківського трамваю через ганебні рішення-знищення. Була створена проблема у сполученні між Салтівкою та Цетром. У 2005-му році було демонтовано лінію по Харківській набережній. На перший погляд, вона теж була «неефективною»... Але саме ця лінія виконувала роль універсального дублера «вузького» місця на вулиці Академіка Павлова на ділянці між Салтівським шосе та Московським проспектом. Зараз при закритті «вузького» місця на вулиці Академіка Павлова, пасажирів пересаджують на станцію метро «Київська», де останні не зможуть втиснутися у переповнені потяги...
МИНУЛІ ПОМИЛКИ ВЛАДА НЕ ВРАХОВУЄ, ТОМУ І НОВІ ПРОБЛЕМИ СТВОРЮЄ!!!

Влада «обіцяє» купити автобуси?
Так, дійсно, великому місту Харків не мати комунальних автобусів – велика ганьба! Але, в першу чергу вони повинні працювати там, де нема ліній електротранспорту. Дійсно, можно спробувати замінити трамвайні маршрути на автобусні, але гарного результату не буде. Справа у тому, що трамвай будувався у Харкові саме для своїх великих пасажиропотоків, які не можуть ефективно обслуговувати автобусно-тролейбусний рухомий склад. Крім того, треба ще раз згадати, що у Харкові працює потужна система метрополітену, і для того, щоб його випадкові зупинки не перетворювали Харків у колапс, треба мати потужну дублерну систему. Там, де є можливість, слід використовувати залізничні електротропотяги. Там де залізничних колій нема, але є сильно завантажена лінія метро, треба використовувати як дублер метро саме трамвай, який з класичних видів міського громадського транспорту поступається за пасажирообігом тільки підземці, а за економічними показниками, навіть, дорівнює та переважує метро.
Як ми бачимо, нема у нас альтернативи для трамвая, а значить треба цю проблему вирішувати наступним класичним засобом:
ТРАМВАЙ У ХАРКОВІ НЕМОЖНО ЗНИЩУВАТИ, (кома саме тут!) ТРЕБА РЕМОНТУВАТИ, МОДЕРНІЗУВАТИ, ВІДНОВЛЮВАТИ, ТА ПОШИРЮВАТИ!


Источник: http://www.avakov.com/forum/viewtopic.php?t=1851&postdays=0&postorder=asc&&start=15

Категория: Украина | Добавил: tatrug (16.12.2010) | Автор: vazzya
Просмотров: 346
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
© Харьковчане за электротранспорт, 2007-2017